tisdag 15 november 2011

Nämen heeeej

Hallå Soppa, pappa är här... ; 3;

Vill du se honom? ; ~;

EEEEEH, var börja? Varning för mundiarré och annat kul.

Jag har för mycket att göra för mitt eget bästa och jag får inte jobba nånting för kommunen har lyckats slösa bort fyra miljoner ffffff. Iofs är det bra att jag inte jobbar, får tid till allt annat då men vill ha pengar. Ge mig nu.
Just nu har jag lite panik över mig nya handläggare på arbetsförmedlingen som oavkortat tar tag i allt på en gång vilket innebär att jag också måste göra det. My life no work that way. D;
Men i nuläget ska jag få tag i en SYO på CVl och kolla upp CNC-utbildning, kolla upp och få tag i en praktikplats till nästa fredag (allt för att få kassavana...), söka jobb helst också, höra av mig till de jag sökt hos (redan gjort HÖHÖHÖ) samt göra allt för att inte göra av med pengar eftersom det blir knapert till jul. HÖR NI DET?! KNAPERT!!!

Mitt ärr efter ögonlockoperationen kliar som en bitch och får inte ta stygnen förrän på torsdag så kan inte klia heller eftersom orolig för att slita upp det och annat trevligt.

OH! Jag ska skicka massmail till en drös butiker också i WECons syfte. Endast intresseanmälan än så länge då vi inte har en aning om vila möjligheter varje del av konventet har när det gäller utrymme.

SO THAT'S HAPPENING. Wish me luck, kommer antagligen dö nånstans.


OCH TITTA DECO! HELT OTROLIGT, INTE ETT DUGG STRESSAD.

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar