söndag 25 juli 2010

Hallstahammar och hem igen

Spenderade helgen i Väs... Hallstahammar. Vill alltid skriva Västerås av någon anledning. Var dit och träffade massa bästa folket och kollade på en assload med film och en rejäl hög med penisar på chatroulette. Hittade några människor som åtminstone gick att prata med nån minut...

Anyschmooo, finns inte så mycket mer att säga om det. Det är inte alls lika kul att skriva om vad som hände som att berätta det live. Så synd för er! :D

Träffade ett fyllo i Fagersta som tyckte att några ungar skulle dricka Koskenkorva istället för vatten. Låter som en vettig plan.

Bestämde att vi skulle käka kinamat idag när jag kom hem så jag var duktig och ringde till restaurangen för att beställa för avhämtning när jag nästan var hemma. Problemet var bara att de hade asmycket att göra så istället för att det skulle ta 10-15 minuter som det brukar så räknade de med åtminstone 35 minuter. <.<
Okej, tänkte jag, det kan jag leva med. Då hinner jag hem och dumpa packningen och gå på toaletten innan jag åker och hämtar maten. Sagt och gjort.
Tyvärr som kom det världens ösregn precis när jag kommit ut från vårt område. Tänker en snabb tanke om att vilken tur jag hade som faktiskt har haft en paraply liggande i bilen det senaste året just utifall det skulle ösa ner som idag och parkerar nöjt bilen. Sträcker nästan sönder mig för att få tag på paraplyet i bakfönstret och förbereder genom att fälla ut handtaget. Mitt nöjda leende slocknar när jag helt plötsligt har handtaget i ena handen och resten av paraplyet i andra. Regnet börjar, om möjligt, ösa ner med ännu större kraft. Min vanliga tur. <.< Fick halvspringa de tjugo metrarna med ett halvt paraply över huvudet, weooooo. = 3=

Jag behöver skaffa nya paraplyer...

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar