lördag 31 juli 2010

Crap

Vi har gjort det igen. Shin införskaffade två spel när vi var in till centrum i veckan, Transformers, war of cybertron och Arkham Asylum. Vi har ett Arkham asylum redan men det är utlånat och som det ser ut kommer vi inte få tillbaka det än på ett tag. = 3= Så Shin tyckte det var likabra att skaffa ett nytt nu när det var rea och allt. Och Valgarv, om du läser det här, så innebär detta inte att du kan strunta i att lämna tillbaka det. Get it done. I'm watching you. ಠ_ಠ

Jag köpte Prince of Persia : Forgotten Sands och Nier för under 500 från en hemsida. Jag har i princip inte köpt något till mig själv i Juli eftersom jag fick en skitlön förra månaden och därför har så gott som alla mina pengar gått till mat. Hoppas att spelen är bra. I vilket fall så får de inte plats nånstans. :'3

Tre veckor kvar av sommarvikariatet sen börjar skolan på en gång. Ingen vila ingen ro.

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar