torsdag 15 juli 2010

Hej, det var längesen, hur mår du?

Nu kommer det bli lite olika inlägg utan någon särskild ordning. Jag lägger helt enkelt upp efter det jag minns. Jag har börjat mitt sommarvikariat nu dessutom så det är inte ofta man har tid eller lust att sätta sig och skriva. Kan bero på att det inte händer så mycket utanför jobbet då jag i princip alltid är stendöd när jag kommer hem.

När jag skrev förra inlägget så hade jag som sagt tagit kort på lite saker, bland annat väggen som numer inte är naken utan har blivit klädd med tavlor från en konstnär som jag kommit att älska; Miss Tigris.


Upptäckte när jag satte upp dem att det är blomtema på alla tre så de passar värsta bra tillsammans. <: Dessutom täcker de över den sönderklösta tapeten så det är både snyggt och funktionellt. Kommer med säkerhet skaffa fler av hennes verk i framtiden. Vill ha fler av pinup-tjejerna~~~ Tänkte även visa den så kallade spel- och filmsamlingen vi har och som ständigt växer. De konsoler vi använder mest för tillfället + sladdinferno. Turtles-boxen håller dessutom upp hyllplanet över den.... xD :
Film och några N64-spel till höger i hyllan. Bakom dem gömmer sig några Snes-spel också. <: :


Film + PS2-spel:


Film, PS1, PS2, DS-spel, Gamecube, några Wii- och ett 360-spel.


Gammalt möter nytt. Snes-kartonger högst upp sen är det NES, PS3, Wii och Xbox+360.


And that's it. som sagt så växer samlingen konstant då vi alltid lyckas hitta saker vi vill ha, speciellt filmer till småsummor.

Nu ska jag plocka med disken, sen kanske jag skriver något mer inlägg.

// Grim

1 kommentar: