måndag 2 augusti 2010

Almanacka

Jag införskaffade en ny almanacka. En skrikrosa. Väldigt stor skillnad mot den jag haft som var svart men siluetter av typ clowner på.
Tyckte inte den var tjejig nog så fram med prylarna! MAKEOVER!


Jag hittade resten av delarna till spritspåsen jag skaffade så jag provade en ny metod idag. Det var mycket lättare att göra iordning än när jag tejpade munstycken till silikonet men påsen gick sönder mitt i alltihop så jag fick spendera tjugo minuter med att få bort all silikon från händerna. Får bara skaffa starkare påsar så ska det nog gå bra.


Slutresultat Massor med choklad och rosa.




Rättade till lite på första hörnet i efterhand så det ser mycket bättre ut.

// Grim

2 kommentarer:

  1. SER SÅ JÄVLA GOTT UT DDDD:

    SvaraRadera
  2. Anon: Kommer bli svårt att hålla sig på lektionerna... ; w;

    SvaraRadera