lördag 4 september 2010

Busy fox is busy

Prupp.

Sjukt mycket som händer just nu. Skoluppgifter som ska in (vissa delar som jag är helt stumped på), praktik som ska oroas över, jobb hela helgen och massa annat skoj och onödigt vetande.

Jag har åtminstone lyckats få tid över till att glasera och lacka lite småmunkar så förrådet av decosaker är påfyllt. Jag fick även hem två beställningar till pysslet denna vecka, dels söta små cabochons och dels ny lera, pastellkritor och flytande sculpey som väntar på att bli provade. 8D Jag vill även testa att färga silikon så jag kan få lite roligare färg på grädde och glasyr och jag måste verkligen sätta igång att bygga ett lager till WECon. Jag har inga cupcakes alls, ett DS-skal och tre macaroonhängen. BLASPHEMY.

Förhoppningsvis så hinner jag göra något innan och efter jobbet imorgon (går eftermiddag 15-20.45) ohc så fort något blir klart så kommer det nya bilder!

Varulvslinserna var ASJOBBIGA förövrigt. De trillade allvarligt av ögat när jag försökte sätta i dem och rullade ihop sig och PLRRPLGPRRRPL. Tror inte att mina ögon tål saltlösningen de kom i eftersom det funkat mycket bättre med cirkellinserna nu och förut som kommer packade i små folieförpackningar. Jag har lagt varulvslinserna i min vanliga linsvätska nu och ska testa så fort jag har tid om det känns bättre, annars får det bli blåa dockögon på Silfverimperiets kapten.

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar