torsdag 2 september 2010

Linser

Ohohoho, fick hem två par linser häromdagen. Beställde från en aaaasbillig hemsida, två par effektlinser för typ 300 och gratis frakt! :D Sen tog det bara två dagar innan de kom hit också.



Superbekväma är de också. Nu kanske jag satte i de förra linserna åt fel håll eftersom informationen jag fick med dem var knapphändig, men de satt i vilket fall inte lika bra och det kändes när man hade dem i. Dessutom trillade en ur när jag satt i insläppet till WECon:02 så jag såg ut som en knarkare. INTE ROLIGT. Dessa nya däremot sitter som en dröm, glömde hela tiden bort att jag hade dem i så varje gång jag såg mig i spegeln så blev jag förvånad. :'3

Jag fick även hem dessa:

Vill se hur de ser ut med peruken nu, ffffff. Jag borde åka upp på stan en sväng och fixa linsburk. Och en pilatesboll. Vore fett bra att träna magen/ryggen samtidigt som man spelar tv-spel... Japp, det ska jag faen göra. Så fort jag ringt alla samtal som ska ringas idag.

//Grim

1 kommentar: