måndag 13 september 2010

Långt mellan inlägg

Desu neee?

Idag börjar min praktik på kirurgavdelningen i Gävle så förhoppningsvis kommer jag ha mer tid över till att blogga eftersom jag antagligen inte kommer kunna jobba något utöver det. Över helgen har det hänt massor; i Fredags var jag hos bror min för en förkväll med god mat och Marduk, Lördagen spenderades (bakfull) i Stockholm med brorsan och avvslutades med Marduk på scen och en helgalen resa hem i 140 på E4'an. Söndagen vigdes åt WEcon-möte i Gävle tidigt på morgonen och sedan cupcake-bakande hos en vän ute i skogen. Omnomnom, cupcakes~

Såååå blev inget dekorerande. .___. Gjorde ett nytt DS-skal förra veckan med massa rosa saker och annan design på grädden, men känner att det är onödigt att lägga upp bara en bild när det säkerligen blir fler saker denna vecka. Det är alltid roligare med ett stort inlägg med många bilder. <:

Såatteh, fler inlägg på ingång! Wecon börjar äntligen se ljuset i tunneln vad det gäller planering och förberedelser och min kaptensoutfit är till 50% klar. Jackan och hatten ska sys och en till beställning ska trilla in i brevlådan, förhoppningsvis idag. <:

SHIT IS AWESOME!

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar