söndag 19 september 2010

Saker för försäljning på WhateverCon

Snörvel och host.

Någon sorts förkylning har börjat överta min kropp men jag ska inte låta den vinna! Inte mitt i praktiktiden iaf. Slår vad om att om jag skulle missa några timmar pga sjukdom så får jag göra fler dagar för att jämna ut det. = 3=

MEN! Här kommer bilddumpen jag lovade. Håll i hattar och boxershorts för nu kör vi~
Allt som är med här kommer finnas till försäljning på WhateverCon 1-3 Oktober:

Massor av hårspännen. Jag hade en massa silikon kvar i spritspåsen när jag vad klar med... vaddetnuvar, så jag passade på att göra en hel drös av dem. <: Kakor, kompletta med cheesy ord. Hängsmycken.

Cupcakes gjorda med Fuwa Fuwa gräddlera. Gillar inte det materialet, alldeles för skört för min smak. De blir säkert nån sorts hängmycken.

Munkar! Den vita blev failfailfail, försökte få färgen tjockare med nåt medel men det spädde mest ut färgen ännu mer. - 3- Den grön-bruna är helt okej. Handgjort strössel också. Nyckelringar eller hängsmycken.

En efterätt som kanske låter gott? Stack ner en säkerhetsnål så om man vill kan man ha det som halsband eller hängsmycke av annat slag.

Framsidan.

Macaroons. Den gröna kommer nog bli del av något större (DS-skal eller mobil), den gula blir hängsmycke.

DS-skal som jag gillar skarpt.

DS-skal med lite annat utförande på grädden.

Kakor, cupcakebottnar och glasskulor som kommer bli nya saker inom kort! Inte många dagar kvar nu innan konventet så det gäller att jobba på eftersom det tar ca 2-3 dagar för silikonet att torka. Nu ska jag fixa mig något att äta innan jag far iväg till praktiken. Hoppas jag inte dör ikväll bara. <.<

// Grim

1 kommentar:

  1. Hej undrar vad Fuw gräddlera är för nåt. Har googlat men ej funnet nåt svar. Verlar vara ett läckert material. Anne

    SvaraRadera