söndag 27 juni 2010

Ännu en dag i ordningen

Sammanfattning av den senaste tiden: Midsommar var ballt, jag jobbar på ett till äldreboende numer, jag går fortfarande inte ner i vikt och det går inte bra att göra något i deco-väg.

Vi provade att ta med Nana ut i solen idag. Selen är inga problem för henne eftersom vi har låtit henne springa runt med den på i lägenheten. Däremot hade hon stora problem med trapphuset och var en liten gnällig boll i min famn när vi bar ner henne. :'3 Så fort hon kom ner på gräset så var det en hel del gnäll men efter ett tag så lugnade hon ner sig och vågade tillochmed gå runt lite.

Galet fint väder ute. Shin och jag ska ta en promenad upp på stan snart för att hämta hans cykel. Måste även se till att vi fixar ner alla kartonger i bilen som ska till tippen så att jag förhoppningsvis kan göra mig av med dem imorrn. Kartongerna har samlats ihop det senaste året så det är en del. = 3=

Jag började spela Bioshock häromdagen. Jävlar vad jag skriker till ibland, överrasknings-skräck borde vara förbjudet.

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar