onsdag 2 juni 2010

Orange vattenkanna

En sån fick jag av mor min idag. Asnajjs, mycket bättre än min lilla prydnadskanna...

Skolan tog officiellt slut i måndags. Sista lektionen innehöll kakor. MASSOR med kakor. Blev hur mycket somhelst kvar och ändå åt alla sig proppmätta typ.

Så nu är man arbetslös igen. Mitt sommarvikariat börjar inte förrän första juli så en hel månad är jag jobbfri. Jag kommer leva på lite och ingenting under hela nästa månad med andra ord då jag inte hade många timmar i maj. 12 stycken för att vara exakt. Därför ska jag till arbetsförmedlingen imorrn och höra ifall jag kan få bidrag från försäkringskassan/a-kassan (vettefan vilka det är som delar ut) under de dagar jag är sysslolös. Hoppas att det inte är alltför krångligt.

Utöver det så har Shin satt mig i hårträning. Barnmorskan gnällde över att jag gått upp en massa i vikt så det var på gränsen att jag inte fick några nya p-piller. Så nu har vi satt schema om rask promenad och jogging varannan dag utöver läskförbud och minimalt godisintag. Så nu får vi se hur snabbt det ger resultat.

Måndagens vikt: 95.3 kg Fuck.

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar