måndag 30 augusti 2010

Den som väntar,,,

Auugh, hatar att vänta på posten. xD Inte för att jag (med stor säkerhet) kommer få något paket idag, men man kan ju hoppas. 8D Vissa av sakerna skickades ju faktiskt i fredags...
En beställning som jag gjorde på Ebay kommer ta 6 TILL 8 VECKOR. BLARG. Så går det när man inte kollar upp de olika fraktsätten först. En bok var det, men turligt nog kommer jag få en liknande bok med ett av de andra paketen, som borde komma fram denna vecka, som är fullt med nya dekoprylar! Whatevercon-försäljning, här kommer jag~~~
Utöver de paketen så har jag beställt två par linser bara för att de var billiga som faen. Två par 3mån för lite drygt 300kr. @ 0@ Jag lade även en beställning på en konstnärshemsida vilken jag egentligen bara ville ha flytande sculpey från men de hade nån dum regel om att man var tvungen att beställa för över 200... sååååååaaatteh < w< blev lite lera och pastellkritor därifrån också. :'D SAKER JAG BEHÖVER. NÅNGÅNG. LOVAR.

Nimbus ligger och vaktar dörren och han säger till när det kommer post, så nu tänker jag se till att skriva klart skolarbetet innan jag ska lämna bilen på lagning. Det är dags att fixa hastighetsmätaren, annars kommer de gnälla öronen av mig på besiktningen.

Hoppas de som läser har bättre saker för sig än vad jag har! :'D

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar