onsdag 19 maj 2010

Priser för nördighet

Askul att de har börjat med tävlingar och priser på nästan alla premiärer på SF! :D Personalen från GAME kom in i cosplay (tema filmen) och hade frågesport med oss. Tyvärr så hade de valt några platsnummer som fick svara men eftersom folk inte var ett dugg insatta (hur kan man missa att det är Disney som har gjort filmen?) så fick de slut på nummer. xD De körde handuppräckning istället och jag lyckades få frågan om vad nya PoP-spelet har för undertitel. No problems för mig coh jag fick detta i belöning!


En tygpåse och en badboll med biosommartryck, en Prince of Persia-Tshirt, några bilder från spelet i ett snyggt kuvert, Link-figur från Zelda : Spirit Tracks, ett nyckelband med karaktärssymboler för Mario & Sonic at the Winter Olympics och TVÅ FRIBILJETTER TILL SEX AND THE CITY 2! :'DDDDDD Jag har inte sett första än men NÅN SOM ÄR SUGEN ELLEH? xD

3 kommentarer:

  1. Sex and the city? No thank you! var jag du så skulle jag sälja't

    also. FIRST COMMENT EVER! W00T W00T!

    SvaraRadera
  2. JAG ÄR SÅ JÄVLA PÅ SEX AND CITY 8D

    Also. Do like the blogg. :D

    / V

    SvaraRadera
  3. Asp: Det är fan mjukporr på bioduk. Vettefan om man skulle få dem såld, typ papplappar, inte som presentbiljetterna. :/

    V: Synd fördej, Pappiliott var först! Men du får gärna hänga på, tänkte se den i Estockholmo. ;D Och Thx! :D

    SvaraRadera