måndag 24 maj 2010

Korv med bröd

...tänker jag äta idag. Lunchinspiration: 7, lunchtillgång: 2. Av 10 that is. Har typ ingen mat hemma, men det ska lösas ikväll när jag kommer hem.

Dagen börjar alltså med mat sen bär det av mot Fonus på studiebesök. Surt att vi inte kunde åka dit förra måndagen som det var tänkt, då de drabbades av sjukdom av något slag, och därför måste vi dit idag vilket innebär att jag missar den enda lektionen jag skulle ha denna veckan som istället får flytta till Torsdagen. = 3=

Efter det besöket, som jag hoppas går på ca en timme, så tänkte jag försöka ta mig till Gävle för att köpa lite prylar till deco-makandet. Bland annat en såndär fiiiin glas (plast?) kavel eftersom jag inte har någonting som ens liknar en kavel hemma. Senast jag skulle kavla så använde jag mig av en glasflaska... Justja, stooooora rhinestones hoppas jag att de har inne. Ska ringa Shin och höra ifall han ska ha något också. <---- Påminnelse till mig själv.

Efter det ska jag till Valbo och raida hos Dennis. Ska få tillbaka mitt Ninja Blade och låna Alan Wake av honom. Så spelandet ser ut att bli Ninja Blade på dagen, Alan Wake när mörkret faller. Mnåååh, hoppas att kontrollerna i det är bra~~~

Nej, korv var det. Magen knorrar och Nimbus gnäller!

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar