torsdag 27 maj 2010

Blarrrrg

Idag har verkligen allt som kan gå fel gått fel. Dagen började med att min mobil har fått spel så jag har verkligen noll täckning oavsett var jag är, så jag kan varken ringa eller bli ringd. Känns ju jäkligt bra. Sen har vi ingen vettig telefonbutik i Sandviken heller som man kan fråga om hjälp hos. Förhoppningsvis kan de ordna det i Gävle ikväll.
Sen så missade jag sista lektionen för en kurs också vilket resulterade i att jag får skriva straffuppgifter om det kapitlet. Bra att man får reda på tider av folk, jadå.

Sen så fick jag äntligen hem skärmen till DSet. Enda problemet var att jag lyckats beställa en skärm till DSi så den var ungefär dubbelt så stor.


Liiiiite svårt att få plats med den i ett lite. Det var dessutom billigare att beställa en ny skärm utan att krångla med kundtjänst om byte och sånt då jag hade varit tvungen att betala frakt för att skicka dit (Hong Kong för övrigt) och för att få den rätta skärmen hemskickad. De har fri frakt på beställningar och skärmen kostade typ 20kr. :'3

Jag försökte göra mobilsmycken häromdagen men silikonet ville inte samarbeta så det slutade med de här:


Överdekorerade för att dölja failgrädden...

Fixade även pilllerdosan. Blev lite mer nöjd med den:


Imorrn åker jag till Västerås och träffar KJIIIIIM KOMPIIIISCH~ Vi ska se Magnus Betner och typ dega. <: På Lördag fyller bror min år och jag hoppas att jag får hem hans present imorrn. Hoppas hoppas hoppas!

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar