tisdag 25 maj 2010

Misären blir något mindre... misärig?

Jag fick hem min beställning igår! :D Ååååh, massa feina sakerrrr~~~


Idag har jag haft fullt upp med att försöka få någon sorts ordning här hemma. Otroligt vad snabbt lägenheten blir oredig och full med skit. ._____.
Deco-hyllan innan:


Jag köpte ett par burkar på IKEA igår också som mina polymerstavar fått flytta in i. Självklart ska locken bli lite finare i framtiden. ;3 Oskurna i den ena, de lite kortare i den andra.


Alla fick precis plats! :D Betyder det att jag inte får köpa några fler?
Jag har ingen aning om vad som hänt med den ena tomatstaven. .____.



Lite bättre i alla fall. Jag behöver ett bättre utrymme att ha alla sakerna på men tillsvidare så får detta duga.


Sen så har jag plockat massor med skräp från golvet, dammsugit i vardagsrummet, hallen och badrummet (kattsand till tusen... <.< ). Ser något trevligare ut. En sak som jag borde fixa omgående är att få upp alla de tavlor jag skaffat på väggarna. Har typ åtta stycken som bara ligger... xD
Nej, nu ska vi gå och köpa något att äta. Magen vill ha något mer än rostat bröd idag. :/

//Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar