tisdag 11 maj 2010

När saker går som de går

Mja, blev en snabbvisit till Gävle idag. Fick ett samtal från bemanningsenheten som tyckte att jag skulle jobba ikväll och det tackar man inte nej till. Blev inget jobbpass alls i helgen. = 3=

Så fort hem, steka fisk till senare, slänga i sig matlåda och iväg. Dagen avklarad.

Jag bakade cupcakes och bottnar i cernit igår och provade att få lite doft på dem. Gick sådär, vaniljdoften satte sig lite medan 'julmys'-doften inte satte sig alls. Aooouuuhg, jag vill skapa massa saker nuuuu, ge mig mina beställningar nuuuuuu~

Jag vill i första hand få hem crystal case't till mitt DS så jag kan dekorera det som en tårta, ta någon bra bild och skicka in till BDB's tävling. Jag vill gärna ha en professionell bagare i mitt kök en hel dag, tack.

Imorrn tänker jag skriva klart en skoluppgift men sen blir det tametusan enbart Mass Effect. Jag börjar komma in i det spelet mer och mer. Jag hittar tillochmed överallt på den där nedrans basen nu! :D

The Baseballs har grymma covers btw~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar