söndag 22 augusti 2010

Macaroons

Jag kom att tänka på en sak: Om jag säljer massor innan WhatEverCon03 så kommer jag typ inte ha något att sälja där. :'D SÅ JAG PASSADE PÅ ATT GÖRA ÄNNU MER SAKER HEHÖ.



Behöver fortfarande en bättre kamera. Så fort det är ordnat så ska jag faen se till att ta bättre bilder på saker och ting. Nu ser de mest dassiga ut, speciellt i färgerna. Iallafall, en gumdrop i bakgrunden och en i förgrunden. Den framtill försökte jag täcka med fejksocker men det gick inte bra då jag inte fick ut speciellt mycket lim ur flaskan. = 3= Sen fyra macaroons med diverse fruktskivor och stenar uppepå och en randomass cupcake som jag gjorde mest för att få testa decosåsen. <: Jag har gjort en hemlig cupcake också~~

Nu ska jag rädda allt jag vill ha kvar från datorn till hårddisken eftersom jag med stor risk kommer behöva lämna in den på service igen. Batteriet fuckar och det går fortfarande inte att spela WAR eller kolla på videofiler eller streaming ordentligt. >:

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar