lördag 28 augusti 2010

När spelen tystnar

Auuugh, assur på min PS3a just nu. Varför vägrar Heavy Rain att fungera? Jag är på tredje personen, på 'crime scene', och har provat att spela flera gånger men varje gång så laggar ljudet och senaste gången försvann det helt och sen HÄNGDE DET SIG FFFF.

Nej, orkar inte vara upprörd idag, alldeles för trött. Har raidat loppisar och plockat på mig Skönheten och odjuret på VHS, Pokémon Sapphire för att försöka komplettera samlingen, Tarzan till PS1 och en transportbur till Shin's mammas katt.
Sen for jag hem till föräldrarna så farsan fick byta olja i bilen och jag fick mat i magen. Så nu är både bilen och jag glada i magarna. <:

Nu hade jag tänkt göra skolarbete men är alldeles för trött i huvudet så det får bli imorrn. Tar och fyller i Göransonsska-fonden-blanketten då också. Jag ska städa undan alla saker jag burit hem som ligger i en hög innanför dörren och sen försöka ta mig ner till ICA och väga Krims paket och kanske köpa nåt gött till mig. Har jag fan förtjänat.

Toy story 3 är bra för övrigt, se den. Enda filmen ur den serien som jag faktiskt tyckte var bra.

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar