torsdag 26 augusti 2010

Ny kamera woowowowowoo

Japp! Äntligen har jag skaffat en kamera värdig mina kreationer! Hahaha :'D

Nejmen, MediaMarkt hade en systemkamera för 2k så varför inte tänkte jag, jag får ändå massa pengar från sommarjobbet denna månad. Så jag köpte den! Och den är asrolig! Love it änsålänge~

Några bilder från igår/idag:


Snyggaste katterna... :'3

Lite olika straps man kan få på grejerna. Dessa cupcakes är sålda förövrigt.

POP-ART-FILTER

Nytt DS-skal som jag gjort på beställning. Såhär i efterhand funderar jag på om jag skulle ha haft det åt andra hållet... <.<

Den 'hemliga' cupcaken som en kompis fick som avskedspresent igår. Hon ska nämligen till Umeå och plugga så tyckte hon skulle ha något med sig så att hon inte glömmer bort oss som blir kvar. :'3

Stört roligt att ta kort med kameran, kommer bli mångamånga bilder~

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar