söndag 22 augusti 2010

Update

Det är verkligen askul att mina grejer har börjat sälja! :D Motiverar mig till att sätta mig och pyssla oftare än förut. På bara nån vecka nu så har jag sålt den gröna cupcaken i tidigare inlägg, trion med cupcakes som jag gjorde för ett bra tag sen och även fått en beställning på ett DS-skal (som jag inte börjat på än, men det kommer!). Detta måste betyda en av två saker:

1. Folk älskar mina saker och är villiga att betala vadsomhelst för dem.
2. Jag har satt alldeles för låga priser så folk hoardar av mig och säljer för tredubbla. >8

Hahaha, konspirationsteorierna flödar. :D

Anyschmoo, idag tänkte jag spela NIER nu på dagen, sen ha en kort spastund i badkaret innan jag sätter mig och skapar igen. Tänkte göra några macaroons som man kan ha som hänge på mobilen eller väskan. <: Ska göra i ordning lite mobilband nu så det bara är att koppla på dem.

Ska försöka klämma in mat där nånstans också.

Justja! Vi hade Whateverconmöte igår! Oj vad flummiga vi var och vilken pepp! :D Men nu är hemsidan äntligen on the rise (vi har sagt det många gånger men nu är det på riktigt), på måndag ska räkningen för domännamnet bli betald och sedan är det bara för han som gjort sidan att fixa upp den och för Generalen att klippa till en liten text till framsidan. Jag säger till här också när sidan är uppe så får alla som läser spamma skiten ur alla forum där det kan tänkas finnas konventbesökare. ;D

Tror det är dags att sätta igång nu om det ska bli något gjort idag! O wO

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar