söndag 15 augusti 2010

Söndag

Idag jobbade jag sista passet för denna vecka. 7-15 är faen inte nådigt... Turligt nog så är det bara fyra pass kvar på vikariatet nu och de ska avverkas efter en dags välbehövd ledighet imorrn. <:

Har äntligen fixat bilder på kartongen till SNES'et också så nu hoppas jag kunna få åtminstone någon hundring för den.

Har även passat på att lacka karamellerna och glasera munkarna jag bakade igår. Det ser bra ut med lacken än så länge så jag hoppas att det ska se till att färgen stannar kvar på lersakerna.

Hoppas att jag orkar/hinner sitta och dekorera lite med silikon imorgon mellan tvättomgångarna. Har två intressenter just nu och det är alltid bra med lite press. <:

Men nu ska jag hitta på något roligare än att sitta här. Kanske fortsätta på Nier? Eller tvinga Shin från datorn så vi kan fortsätta med FFIX... Var längesen vi spelade nu, vill veta vad som händer. D:

// Grim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar